Melikeylmaz Arkadaşlar 29+5 deyiz şuan. Kasımlarımda yani alt kısımlara doğru desem daha doğru olucak sanırım, bu korkulacak bi durum mu ya
umranozby Melikeylmaz bende 28+5 teyim şimdi tekmeleri aşağıda hissediyorum 🙄 yukarıdaydi 2 dakikadir aşağıda atıyor 🙏
Ummi 😁bende 27 haftaligm kasiklrma tak tak vruyo benmki dün kontrolm vardi hersym normldi korkacak bsey yok ayaklri assagida demk
EmreAylaKarabacak umranozby aynı sorunu ben yaşıyorum resmen sadece aşağıda hissediyorum hatta kasıklarımın daha altında sanki nezman çıkacak yukarı acaba😳
Minnakkkk Sımdı bende böyle bı post açacaktım ☺️ sabah beri cok yoruldum hıc oturmadım dıyebılırım hıc hıssetmıyordum sımdı uzandım kasıklarımda küt küt hıssedıyorum affedersiniz ama vajınamda sankı o derece yakın cok yoruldum acaba ondan mı
queenz canım bende o haftalarımda aynı şeyi hissediodum, bebek dönüp durdugu icin oralarada tekmelerini atıyor annesi. İlerleysn haftalrı da azalır orda oek tekmelemez busefer kafasıyla baskı yapar wc gitmekte bile zorlanabilirsin bn yürümekte dahi zorlanmıştım ama 1 gün sürdü 29 hafta olunca olmuştu