Mltm07 Sevdanur522 boya yasak .. doktorum 6 aydan önce boyattırmadı bana 6 aylık oluncada sadece doğal boya dedi bende gittim ombre yaptırdım 😅
Anneoluyorummmm Bn boyadm ama cok surmedm cok beklemedm bubarada haftan erken asla boyama. Ben 27 haftalıkkn boyadım doktorum boya dediği içn
Betusscc Haftamdayım ben de geçen hafta boyadım. Senin için biraz erken gibi sanki ama yine de sen bilirsin tabii. Bu arada -boyayacaksan bitkisel olmasına dikkat et,demişti doktorum. Normal boya kullanmanı önermem 🤗kimyasal ve kokusu bebişi kötü etkilermiş
Paramedikannee Sevdanur522 Ben tam 12 hafta dolduğunda boyattım canım diplere dokundurtmadan ,anne psikolojisi de önemli eğer çok etkileniyorsan idare edemiyorsan diplerine dokundurtma çift kat kalın maske tak hiçbirşey olmaz .