Denz_ 21+4 haftada rahimde açılma ve kesenin sarkması nedeniyle serkülaj oldum 10 gündür hastanedeyim antibiyotik tedavisi veriliyor benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba ?
Funday35 Denz_ Geçmiş olsun ne kadar vardı açıklık bende serklajlıyım bayadır hastanedeymişsin enfeksiyon mu var ?
Denz_ @“Funday35” 3 cm i geçikti açıklık ve hunileşme vardı enfeksiyon ilk bakıldığında yüksek çıktı antibiyotik tedavisinden sonra baya düştü . Hastaneden çıkmadan tekrar bakacaklar
Bahar-u Bende yeni hamile olduğumu ögrendim ilk düşüğüm açıklık var diye olmuştu . İleriki zamanlarda bende serkülaj olacagım🥺