Pogacayanak Kizlar hamileligimin basindan beri sari akintim hep oluyordu bakteri ya da mantar cikmayinca ciddiye almaidm hic ama bu siralar su azlığı ile mucadele ediyorum amnion sıvısı mıdır diye hep korkuyorum yaşayan var mi? Bu arada amniosure testini 2 kere yaptım bebekte kaçak yok dediler ama hala korkum var 😑😑
denizefe sarı akıntı mantar yada enfeksyıöon olmasına gerek yok hafıf usutmeye baglı yada az su tuketımıne baglı olabılır bence