Benim ilk gebeliğim de yaşım 24tü doktorum şeker testinden bahsetmemişti bile. Bu gebeliğim de 29 yaşındayım ben de şeker yoktur diye düşünüyordum ve rahat rahat tatlıları götürüyordum sonra kontrol de doktor bir baktı ki suyum fazlalaşmış hemen şekerden şüphelendi test yaptık ve baya yüksek çıktı insüline başlandı yani olmaz demeyin riske atmayın….