ggglq11 iki gebelik geçirdim ilki düştü ve evet onda şiddetli bi ağrı vardı ki zaten karın ağrısıyla gittiğimde gebe olduğumu öğrendim. Şuankinde hiç bi belirtim yoktu hala da öyle devam ediyor 14. haftamdayım ne ağrı ne sızı ne bulantı ne iğrenme ne kusma 😅 adet gecikmesi olmasa muhtemelen gebe olduğumu hiç bilmeyebilirdim 😅 o yüzden kişiden kişiye hatta gebeliğinizden gebeliğinize bile değişir. Bence belirtiden ziyade adet gecikmenize odaklanın.