iki_melek_annesi Tgcbyrm Aralık ayında yaptım şeker yüklemesi muayene ücreti hariç 20 lira verdim içeceği de hastane veriyor iki kere de kan aldı
iki_melek_annesi Tgcbyrm Takipli hastası iseniz doktorun kayıtlı hastasıysanız 20 lira ben de çok beklemiştim fiyat olarak