Cihangirde engin toprak varçok iyi bende çok beyendim ama özeller gerçekten artık çok pahalı devlette İsmail sağ gidiyorum çok nazik ve Kibar dinliyo sorularınıza falan cevapveriyo son günlerim olduğu için en son gene devlette güler genç Var ona gittim o nöbetçiydi oda güzel ilğilendi ama sakın devlette nebahat uysala gitme ciddi anlamda insana köpek gibi davranıyor