FundaR Merhaba canım anneler💙 Tamı tamına 9 ay 10 günlük bir serüven sonunda ben de can oğluma kavuştum. Hamileliğim boyunca her gün saat 12yi zor bekleyip acaba bugün bebeğimin gelişimi hakkında ne öğreneceğim diye Happy Mom uygulamasını aşındırdım😄 Burada gün geldi sorular sordum yeri geldi diğer arkadaşlarla kendi deneyimimi paylaştım ve bir hayaldi burada kendi doğum hikayemi paylaşmak fakat gerçek oldu💙 Bir düşükten 2 ay sonra tekrar hamile kaldım fakat yapı olarak çok evhamlı birisiyim. Hamileliğimin yarısınından çoğunu acaba bebeğime bişey olur mu onu kaybedermiyim korkusuyla yaşadım. Fiziksel ve ruhsal olarak evhamlarım dışında çok rahat bir hamilelik geçirdim. Başından beri doktorumla da hep normal doğum için bir engelin olmadığını konuşup hep normal doğum yapacağımı konuştuk. Çatı muayenem ve son haftalarda girdiğim nst de hiç bir sıkıntı çıkmayıp sancı dahi görünmüyordu. Bu süreci hızlandırmak için sürekli hareket halindeydim ve pilates topuyla bütünleşmiştim diyebilirim. 39+6 sabahında yine pilates topuyla egzersiz yaparken bir anlık dalgınlıkla dengemi kaybedip yere düştüm. Çok şükür göbeğim hasar almamıştı fakat bebeğimin hareketlerini takip ettim. Bebeğimin hareket ettiği için ve bir sonraki gün de kontrolüm olduğu için doktora gitme gereği duymadım. O günün akşamı benim evhamlarım maalesef çoğaldı ve acaba bişey oldu mu günüm doldu bundan sonra ya bebeğime bişey olursa korkusuyla doktorumla görüştüm. Son iki haftadır bebeğimde kilo ve boy olarak hiçbir şey değişmemişti ve bebeğimin gelişimini tamamladığını söylemişti doktorum. O akşam doktorum eğer istersem sabaha karşı yatışım yapılıp suni sancıyla doğumumun başlatılabileceğini söyledi. Böyle bir seçeneği hiç düşünmemiştim fakat doktorum normal doğum yapabileceğimi söyleyince hemen kabul ettim. Sabaha karşı hastaneye gittim ve yatışım yapıldı. Ebe muayenesi sonrası 1 cm açıklığımın olduğunu ve haftamı da doldurduğum için artık kesin yatışımın yapılacağı söylendi. Muhtemelen bir gün önce yaşadığım ufak kazadan dolayı bebeğim içerde kasılmış ve pozisyon almıştı. Suni sancı başlatılmıştı fakat ben hiç birşey hissetmiyordum sürekli hareket halinde açılmamın ilerlemesini bekliyordum. Gece 4ten öğlen 3e kadar 2 ünite suni sancı ve rahimi iyice kasan bir fitil verildikten sonra nst de düzenli çıkan sancılara rağmen benim hiç birşey hissetmemem doktorumun bana sezeryan teklif etmesiyle son buldu. Bukadar suni müdahalelere rağmen hiçbirşey hissetmemem ve açılmamın 1,5 cmi geçmemesi üzerine normal doğum sancılarım olsa bile birşey hissetmediğim için normal doğumun neredeyse imkansız olacağını söyledi doktorum. Fakat kararın bana ait olduğunu istersem bekleyebileceğimi söylediler tabi benim evhamlı kişiliğimden ötürü kafamda acaba beklersem bebeğim kakasını yapar da yutar mı acaba kordon dolanır mı diye stresten ötürü sezeryanı kabul ettim. Ve saat tam 16.44ü gösterdiğinde biricik oğluma kavuştum💙 ve şunu söylemeliyim ki bebeğimi sezeryanla alır almaz dışarı çıktığı anda kakasını yaptı ve ameliyathanede ki herkes şaşırdı. Az bir süre daha bebeğim içerde kalsaydı kakasını yapacaktı anlayacağınız. Her işte bir hayır vardır dedim ve mutluluğumu yaşadım. Şuan arada keşke normal doğum yapmış olsaydım diye hayalim devam etse de yavrumu görünce olsun çok şükür yavrum sağlıklı ben sağlıklıyım diye şükrediyorum. Biraz uzunca bir hikaye oldu ama sizinle mutluluk hikayemi paylaşmak istedim. Rabbim bütün evlat hasreti çekenlere, doğumunu bekleyenlere tez ve hayırlı zamanda dileklerinin kabul olmasını diliyorum. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın💙 Annelik şu yaşıma kadar tattığım en güzel duygu💙