Ayyybuuukeeecilll Ya acayip akıntım var. Ve bebeğim çok kasılıyor . Normal mi doğum belirtisi mi . Gitmeli miyim doktora . 2. Sezeryanim olacak
Ayyybuuukeeecilll Serenity12 Evet kokulu . Sıcak hissediyorumda. Ayıptır söylemesi lavaboya gidiyorum baya geliyor akıntı . Sabahtan beri 10 oldu camadir degistirmem
Serenity12 Ayyybuuukeeecilll kesinlikle beklemeyin gidin. Dün sağlık ocağında ki ebe bunları yaşarsan hemen hastanene git demişti. Ilık bir duş alıp gidin hemen 🙏🏼
Prensannesi38 Ayy bende 35.haftadayim bebeğim aynı şekilde kasılıyor sarı su gibi akıntım var endişelendim bende erken doğum riskimde var 😒