Mucizebebek5860 İyi akşamlar kızlar. Ben 38+4 deyim henüz çatı muanesi yapılmadi. Yarın kontrol var yaparlar belki ama arkadaşım yaptırma izin verme dedi doğum başlamasına mı ne neden oluyomus böyle birşey var mı gercekden merak ettim bilgi verir misiniz?
Gulsurmeli Mucizebebek5860 34 haftalıkken oldum 38+1 de doğum yaptım ki sizinde doğum zamanınız gelmiş yani
semakulekci Mucizebebek5860 32. haftamda gittim rapor almak için aynı zamanda kasıklarım çok ağrıyordu anlattım açılmam varmı diye alttan muayene etti şuan 33 teyiz ne kanama oldu şükür be başka birşey zaten cihazın ucunu değdiriyor 2 saniyelik birşey sen yaptır bence önemli