Zeynep2906 Hafta gebeyım arkadaslar kabızlık yaşıyorum benım gıbı yaşayan var mı ne ilaç kullanıyorsunuz acaba.
kubra3rkan Zeynep2906 24 haftalığım 10 gün tuvalete çıkmadığım oluyor bana hiçbir ilaç fayda etmiyor zorla çıkarıyorum. Hala 10 günlüğü çıkartamadım mesela 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Maviyisevenkadin Zeynep2906 Magnesie Calcine kullanabilirsiniz. Ben de sıkıntı yaşadığımda kullanıyorum doktorumun önerisiyle.
Nisan4523 Zeynep2906 38.haftadayım. Tam olarak aynı sorunu yaşıyorum. Normalde her gün abartmayayım diyerek 3-4 tane kayısı yiyordum ama pek faydasını görmüyordum. Bugün bir deneme yapıp 15-16 tane kayısı yedim üst üste 🙈😃 Ve sorunum çözüldü. Böyle bi rahatlama yok 🙈 Deneyin derim.
Balbocegmm Zeynep2906 şeker probleminiz yoksa zeytinyağının içine kuru incir doğrayın bi kavonazda saklayın karanlıkta sabahları aç karnına 2 3 kaşık yiyin 👍🏻
mmihri Sabahları aç karnına zeytinyağı önerebilirim. Ben genel olarak hemoroid için kullanıyorum iyi geliyor
123456__ Ben çok çektim kabızlığı . Akşamdan iki kuru kayısı yı bir bardak suyun içinde bekletiyorum . sabah aç karna o kayısıları yiyorum üzerine de bol su içince faydasını görüyorum .
Zeynep2906 Arkadaşlar duphalac şurubunu kullandım cok iyi doktorumda önerdi hıc bir sıkıntı olmuyor kabızlık sorununa birebir tok karnına sabah aksam tamamdır