Beneklii Ikiz gebelikte sol tarafa yatilmasi gerektiği soyleniliyor sizler hangi yarafa yatiyorsunuz ben yatamiyorum göğsüm sıkışıyor sağa yatiyorum hep
aysigil Beneklii sol sağ değişiyorum. Kollarım uyusuyor zaten o da acı veriyor. Carpel sendromu diyorlar sizlerde de var mı kolda uyusma el bileğinde?
Htc14 Beneklii bende sol tarafa yatmaya çalışıyorum ama sağa da dönüyorum çünkü sürekli sol tarafta yatamıyorum kalbim sıkışıyor gibi oluyor
Hayat_1234 Beneklii aynı durumdayım 34. Haftayım sol tarafta nefes alamıyorum doktor bundan sonra hep yan yatmalısın dedi zaten ben hep yan yatıyordum hele şuan düz hiç yatamıyorum nefesim direk kesiliyor
Twinmamaa Beneklii Bende 30. Haftamdayım sola yatınca nefes sıkıntısı oluyor, sağ taraf bir tık daha iyi sanki ama yine de ara ara değişmeye çalışıyorum
nurunhayali Bende aynıyım canım sol tarafa yatınca nefes alamıyorum. Sağ tarafta daha rahatım bazende sırt üstü 🙆🏻♀️
deleted706 Beneklii Hamileliğimde her iki tarafa yattım valla zaten yatamiyorsun ki insan nasıl ne pozisyonda yatacağıni şaşırıyor yani rahat hiç edemiyorsun valla Allah yardımcılarınız olsun ben doğurdum kurtuldum darısı sizler gibi çoğul annelerine 🙏
Mustafagunay61 Beneklii valla nasil yatalim sağa yatıyorum sağ tarafimdaki bebek baski yapıyor sola yatiyorum sol taraftaki 😁😁
Beneklii Mustafagunay61 aynen ya gece yatmak kabusum oldu yatamiyorum gecenin bir yarisi kalkip öyle saatlerce yatakta oturuyorum oturmak daha iyi geliyor
Beneklii deleted706 maşallab size allah evlatlarinizi size bağişlasın inşallah bende 2 kilo altinda dogurmam bende şuan 32 haftaliğim her gece agridan bu gece kesin doguracam diyorum bana da az kaldi allah hoç kimseye evlat acisi yaşatmasın
deleted706 Beneklii Amin canım amin sizinde az kalmış inşallah sağlıklı şekilde alırsınız kucağınıza rabbim kimsenin evladının acısıni göstermesin 🙏