cesuranne Ben aşıyı olalı üç gün oldu üç gündür kolum ağrıyor ne üzerine yatabiliyorum ne dokunabiliyorum böyle olan var mı normal mi sizce? Yoksa iltihap falan mı kaptı geçmesi gerekmez miydi😔
Asminim77 cesuranne normal canım üç gün uyuyamadım o ağrıdan. Ortalama Bir hafta sürdü. Günden güne hafifler korkmayın 🤗
Pamukcukk cesuranne Benimki 1 hafta falan ağrımıştı geçince hiç farketmedim bile :) hemşire çok ağrı yapabilir ateş olmadığı sürece korkma demişti
Mtup Maalesef o aşı öyle . Bende de 1 hafta Ağrı yaptı fazlasıyla ama geçiyor, ılık havlu ile kompres yapabilirsiniz
Merve1200 cesuranne gecmiş olsun cnm ciltten cillte değişiyor cnm normal o znm sağlık ocağı öyle dedi