ozlem-t Hanımlar karnımda değişik şeyler oluyor. İyi mi kötü mü anlayamadım. Batma hissi gibi anlık oluyor. Bazen sağ tarafta, bazen sola yakın. Mesela şuan sağda. Bebek hareketi olabilir mi bu hissettiğim? 13+6 gerçi. Bilemedim…
Derininannesi_ ozlem-t erken sanki kuzum hareket için gaz sancısı flan olabilir mi ? Ben cok yaşamıştım onu
minik22 ozlem-t hem gaz hem de rahim büyürken o şekilde oluyor birkaç hafta daha var bebeği hissetmen için 🙈