Merve1200 Arhbn merhaba canım evt bakılıyor ama sabah 7 de orda ol ki sıra alman lazım cnm gecmiş olsun
Aycan051415 Arhbn 7 8 gibi gidiyorlardı ben hi gitmedim ama yorumlarda öyle gördüm ama sen 37 haftadasin oyuzden belki verirler
Arhbn Gizemin-minnakI MasalDila Merve1200 Aycan051415 Minisomini bir aydır randevu bulamıyordum nasip ya yarına randevu çıktı birden önüme kızlar 15.10 a aldım. Sağolun🧡🌸
MasalDila Sabah 6 tıda gidiyorum sıra makinesinden ilk sırayı alıyorum ben hiç randevu almadım 7 30 da gişeler açılıyor 8 30 muayne başlıyor genelde 2 hasta olarak giriyorum içeri 🤗
Gizemin-minnakI @Arhbn 8 de falan gitseniz daha iyi olur . Sıra çok olur . Bana 7.30 da gelin demişlerdi .