Smyraa12 Selamun aleykum kizlar .11 haftalık hamileyim ve daha korona aşısı olmadım .biontech olmayı düşünüyorum ama biraz tereddütteyim.hastaliktan da korkuyorum .Aşı olan arkadaşlar herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı ?
SemanurAs Smyraa12 15. Haftada ilk dozumu oldum bıontech önerdi doktorum. Sadece iki gün kolum ağrıdı. 18.haftadayım 2.dozu olacağım yarın
Zehra9616 Smyraa12 3. aydan sonra 2 sinide dusunmeden gunu gelince oldum hafif bi kol agrisindan baska biside yasamadim sukur iykkide olmusum etrafimda olanlar varmi haberim olmadi ama bana bisi gecmedi sukur.3. Dozu bekliyorum simdjde
Linakent Smyraa12 bio’dan iki doz oldum hiç sorun yaşamadım sadece 2 gün kolum ağrımıştı oda normal bir şey
Htc14 Smyraa12 bende 14.haftamda 3.dozumu biontec oldum canım iki gün kolum ağırdı sadece onun dışında bir sıkıntı olmadı çok şükür 🙏
Smyraa12 SemanurAs anladım canim .doktorum da bana 12. haftanda ol dedi .inşallah beni çok rahatsız etmez aşı.
Smyraa12 İnşallah dediğiniz gibi kol ağrısı olur sadece 🙏 mecbur asi yaptıracağım kendimi ve bebeği riske atmak istemiyorum .