Anneyim_3429 Doğum yapalı 52 gün oldu 2 gündür adet oluyorum bu kadar erken olması normal mi 3.4 ay olmam diye düşünüyordum. sizler ne zaman adet oldunuz.
suadeeee Ben tam ikinci ayda çok az bikaç gün oldum 3 ay 6 günlük tekrar oldum ve çok çok yoğun şekilde asıl Bunda oldum sanırım
Anneyim_3429 Aycan051415 emzirenler daha geç oluyormuş o yüzden bende geç olur diye düşündüm erken oldum sanırım