Hanimlar herkese merhaba 30. Haftamdayim kasilmalarim var hissettiğim bir ağrım yok ama nst de 50 çıktı kasılma degerim o yüzden nidicard verdi dr gunde 3 kere 8 saatte bir
Bu ikinci gebeliğim ilk çocuğumda da 28. Haftada günde 4 kere nidilat ilaci kullanıyordum 37 de dogum yaptim umarım bunda da sorunsuz bir şekilde erken olmadan dünyaya gelir bebeğim
Sorum şu ki bu ilacı kullananlar nabzim sanki çok yüksek gibi geliyor önceden bilegimdeki nabız ölçme damarını hissetmezdim bile suan baktigimda anlasiliyor bu ilaçları kullananlar acaba bu tarz bir yan etki oldu mu dr yarin danışacagim şimdiden teşekkürler cevaplar için sevgiler