Üçüncü dogumum olsa da hep aklımda deli sorular yapabilecek miyim olacak mı diye çok gel gitler yaşadım ama Rabbım bir şekilde bana kolaylığını verdi sizlere de nasip etsin insAllah🙏16 aralik avrasya hastanesi mete beye kontrolüm vardı gittigimde çatı muayenesi yaptı acilmam yoktu ama hersey yolundaydı nst de sancim da çıkmamıştı bana nisanın ya da suyun gelmesini bekleme üçüncü doğumun evde dogurursun diye gulusmustuk çok tatlı bir doktordu kendisi🙂ara ara adet sancısı yaşıyordum ama dayanamayacak kadar asla değildi evde iki bebem daha vardı eğil otur yat kalk derken squat yapıyordum zaten😂neyse cuma akşamı biraz daha siddetlenince hastaneye gittim akşam gene sancı açılma v.s yoktu ebe doktorumu aradı durumu anlattı doktorum isterse yatisini yapalım isterse eve gitsin sancısı düzene girince gelsin dedi ben eve gitmeye karar verdim gittim duş aldım sancıları karşılamaya çalıştım asla yapamam demedim hep yaparım dedim kendime moral verdim 2 saat sonra sancılarım dayanılmaz hal aldı gece 4 de hastanedeydim 4cm açılmıştı doğum başlamıştı artık suniye gerek duyulmadı kendi sancim yetiyordu yavaş yavaş açılmaya başlıyordu her sancim da tüm hamilelere dua ettim🙏her sancilarda ebe bana hiçbir sancı kalıcı değil geçecek sayı say dedi icinden kafanı sanciya verme dedi çok çok memnundum hemsireden ebe den hep moral verdiler bana sagolsunlar ne ağladım ne üzüldüm sancıları daha kolay karşıladım bu sefer her sancida annem sırtıma masaj yapıyordu o da çok iyi geldi bana saat sabah 8.45 oldu tam açıklık doktorum geldi sancı gelince ikindim sancı geçince bol.nefes aldım bebek nefessiz kalmasın diye ikinirken biraz zorlandım çünkü kesi olmadı son ikinmamda yirtilacak gibi hissettim artık vajinami ama genede son kez Allah ne verdiyse ikindim resmen o an içinizden birsey çıktığını hissediyorsunuz ve o rahatlama hissi hiç birseye eş değer değil ucuncu kızımı bu şekilde 9.12 de kucağıma aldım Rabbım dileyen isteyen herkesin gönlüne göre versin insAllah🙏annemden yeniden doğmuş gibi oldum Rabbım sizede kolay doğumlar nasip etsin sağ salim yavrunuzu kucağınıza alırsınız insAllah🙏Baya uzadı kusura bakmayın açıklayıcı anlatmak istedim💕💕39+5 de oldu doğumum🤍