Cylnsfk benim bildiğim kadarıyla sancıların başlayınca ve açıklığın varsa otu ılık suya koyuyorsun tabi sureler okuyosun meryem suresi özellikle. O ot su da açıldıkça seninde rahmin açılıyor ve doğum kolaylaşıyor suyu içecen diye bişey yok doğum yaptıktan sonra sudan çıkarıyosun ot eski haline dönüyor ki o süreçte de senin rahmin toplanıyor.