Kızlar merhaba 40. Haftaya girmeme çok az kaldı ama kızımdan çıt yok, gelmek istemiyor galiba, oda bu dünyanın kötülükleri arasına gelmemekte çok haklı bence ne dersiniz? Bende nolur nolmaz diye randevu aldım yarın kadın doğuma görünmek istiyorum tkr, bide çok kötü hastalandım girip oldum, kemiklerim çok kötü derece de ağrıyor vücudum da çok ağrıyor yani bu dirençsiz halim ile nasıl doğum yaparım bilemiyorum açıkçası..
Bebişim kaç kilo olduğunu yarın öğreneceğim, bir önceki hastane kontrolümde söylememişti doktor ama bu gideceğim hastane doktoru söylüyor, sizin 39+3 haftalıkken kaç kiloydu bebisler