kuzeymomsss çok teşekkür ederim işte çok karışık benim en son bat 18 Kasım ama çok değişik şeyler oldu pko var adet olamadım geçen ay sözde rahim filmi çekilcektm adetim gelmiyor diye tarlusal içtim yine gelmeyince test yaptım bı baktım çift çizgi cumartesi gidicem doktora bakalım keseyi görürüz dedi inşallah