Sinem_20 https://www.hizliresim.com/ccv6nu9 bende bunu aldım birtanede gri önü düğmeli normal pijama aldım
Sevaa02 Benimkiler de bunlar yeşil olanı evlenirken almıştım. Griyi de yeni aldım. https://ty.gl/5ytcerr0et https://ty.gl/zpnvfufr6c
Sedacyln Moniza çok beğenerek aldım canım 2 takıma 290₺ verdim yıkadım hemen çekme falanda yapmadı bence bi waikikiye bak derim😊
Moniza Feyzaveannesi markası siyah inci değil mi canım trendyolda bana da o marka hep denk geliyor yeri kumaşı nasıl diye merak ettim
Feyzaveannesi Moniza Yeri diyince anlamadım bi an 😊. Canım ben Mart’ta doğum yapacam. Hatay öyle çok soğuk olmuyor kumaşı ince tiril tiril ama kışlık bir kumaş değil. Yani ben zaten çok kalın sevmem ama bulunduğun şehir soğuksa veya kapalıysan tercih etme
gulumse0611 uyanancirkiin geceliği nerden aldınız bnde o renklerde arıyorum pembe beyaz mavi istemiyorum hiç
uyanancirkiin gulumse0611 trendyoldan almıştım. Üsteki yorumlarda link verdim hatta insta hesaplarını attım bakabilirsiniz ☺️☺️
Hunilininbirii Aycan051415 tavsiye etmiyorum orayı canım ben aldım ilk yıkamada ağzı yüzü kaydı pijamanın
Moniza Feyzaveannesi yaaa bende hatayliyim neresinden hatayin:)ama şu an esimin isi sebebiyle tokattayim doğumum nisanda doğumu hatayda yapicam 😊