11 haftalık hamileyim kızlar hayatımda hiç parol içmedim hap ta kullanamıyorum zaten ,doktorum serum olarak alabileceğimi söyledi çok şiddetli baş ağrım var bu arada o yüzden. Serum aldım bir buçuk saat sonra şimdiye kadar bir kere bile kusmayan ben kustum. İlaç ağır gelmiş olabilir mi