Linakent Kızlar 31+1 haftalık olduk fakat sağ göğüsümün altında çok baskı var aynı şekilde sırtımın sağ kısmında da sizde var mı ? Neden olur ?
Defne2018 Linakent 12 den sonra 33 olcam bugün bendede öyle ayaklarıyla sıkıştıryo galiba diye düşünüyorum bende
Efraimmm Linakent bende 30+4 hamileyim sanki göğüs kafesin batiyo gibi dimi bende de oluyo doktor bebeğin alanı dar o yüzden oluyor dedi korkutma kendini ve bisidicem benim bebeğim ters ben ilk başta başına mı baskı uyguladım diyordum ama öyle değilmiş
Linakent Zehra9616 doğrulamıyorum bile dünden beri ara ara oluyor zar zor uyudum bakalım bugün ne yapacağız 🥲
Linakent Efraimmm benimde en korktuğum şey ovdukça bebeğe baskı mı yapıyorum acaba diyorum yoksa kaburgalarım mı genişliyor ondan mı anlayamadım bir türlü
Zehra9616 Linakent 3 tane kocaman yastikla yatiyorum donmek zaten mumkun degil de niyet edersem herifi dürtüyorum o ittiriyo 😂
Efraimmm Linakent bende bilmiyordum bebeğin alanı dar olduğu için alanını genişletiyoruz dediler rahat ol kurban olduğum rabbim orda onu koruyo emin ol asıl çıktıktan sonra korkalim 🤣🤣
Linakent Zehra9616 hahahhahhaha ya ne zormuş hamilelik biz 4 yastıkla yatıyoruz eşime yer kalmıyor garibim köşede yetim gibi iki büklüm yatıyor
Linakent Efraimmm vallahi ne oturtabiliyorum ne yatabiliyorum öyle batıyor ki bir an önce doğursam keşke 🥺🥲
Busranurtopal 32+1 oldum benim de aynı. Resmen nefes alırken zorlanıyorum. Allah yardımcımız olsun hepimizin
Efraimmm Linakent rabbim sağlıkla gelmelerini nasib etsin cnm cektigimiz cefani canı saolsun sefa guzel olacaksa