Tugcevemercimek 5-6 haftadır erken doğum riski ile uğraşıyorum. Başlarda sizlerin sertleşme dediği bebeğin bir tarafta toplanması şeklinde oluyordu. Sadece sertlik ve toplanma hissi. Ama sonra bir noktadan başlayan sertleşme tüm karnı sarmaya ve kasıklara doğru indikçe canımı yakan ağrılara dönüşmeye başladı. Sanki vajinanın olduğu yerin üst kısmına doğru kramp girmiş gibi, adet krampları gibi. 1 dk kadar sürüp geçiyor. Kasılma için sürekli ilaç ve iğne kullanıyorum.