qmz20f05 Canım kaç defadır aynı konuyu açıyorsun buna diyecek yokta sana ısrarla hamilesin vs mi desin insanlar? Bir doktora görün, ya yerleşme kanaması, ya kist vardı o patladı, ya stresten erken regl oldun, ya mevsimsel ara kanama oldu. Ne diyebiliriz yani kimse bilemez bunu, doktora gitmen gerekiyor bu kadar meşgul ediyorsa zihnini.