papatya981 Hanımlar kız bebekler erken doğar derler benim doğumum 1 Nisan görünüyor tabi tamda o gün doğmasını beklemiyorum sonuçta tahmini ama kizlar erken doğar derler doğru mu ?
Akca01 Kizim 40 jafta bitiminde sezeryanla dogdu 🤣 Suan 2. Yolda o da kiz. Muhtemelen 37-38 de alirlar. Erken felan gelmedi benimki. Ne agri ne sanci ne acilma hic bir belirtim yoktu. Dr. Beklemenin bi anlami yok 3.5 kilo zaten ya suni ya sezeryan dedi.
Akca01 Acilma olsa suni yi secerdim ki daha da acilsin diye ama 1 cm bile acikligim yokken bosuna sanci cekmek de istemedim. Umarim kolay bit dogumunuz olur bi avazda, 😊😊