Hatice_alkan42 Kızlar 29 haftalık ağrım olduğu için bide rahim ağzı 25mm doktor verdi kullanmam için günde 1 tane kullanan var mı işe yarıyor mu benim durumumda olan var mı paylaşır mısınız
Asyapolat80 Hatice_alkan42 34 haftalığım nst de sancı çıktığı için 4 saatte bir günde 6 tane kullanıyorum işe yaradı 1,5 haftadır doğum başlamadı
Yenianneadayi2208 Hatice_alkan42 19 mm di günde 6 kere kullandığımı biliyorum ve işe yaramıştı..bu hamileliğimde ise açılmam vardı yine kullandım ve yine işe yaradı.bolca dinlenin geçmiş olsun