GzdeBilgeYlmaz Merhaba kızlar.. şeker yüklemesi sonucum açlık 92 çıkmıştı (parmaktan bakılan) 50gr lık yükleme sonrası (1 saat) 170 çıktı. Doktorum endokrine yönlendirdi , oradaki doktor 2. Bir yükleme önerdi (100) lük veyahut diyetle kontrol edelim şeker ölçüm cihazı ile takip yapalım dedi. Diyeti kabul ettim fakat uygulamayamadım tam anlamı ile cihazı da alamamıştım aradan iki hafta geçti, bugün doktor kontrolüm vardı doktorum bebeğin karın bölgesi 2 hafta önden gidiyor dedi (28+2 yiz 30+ 4 gidiyor) ve suyumun fazla olduğunu söyledi. cihazı aldım akşam açlık 73 çıktı tokluk 1 saat sonra 103 çıktı acaba doğru mu yaptım anlayamadım kafam çok karışık bilgisi olan yazabilir mi 😞😞
goflak GzdeBilgeYlmaz cihazda olctugun dogru canim sekerinde iyi cikmis. Toklugu 1 saat sonra olcuyorsun. Benimde karin bolgesi 2 hafta ondeydi suyum falan yuksekti sonra normale döndü diyetle canim
GzdeBilgeYlmaz goflak anladım cnm inşallah düzelir bizim kide.. gün içinde çok değişiyor mu mesela atıyorum tatlı birşeyler yediğimde felan? Birde normal olan kaç çıkması lazım acaba
goflak GzdeBilgeYlmaz diyetine sadik kalirsan guzel sonuclar cikar canim. Biraz sabretceksin mecbur 😊