Zey1- İdrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmediğinde ne olur ? Bebeğe zararı var mi yoksa sadece dusuk tehlikesi mi
Yasecer Zey1- mutlaka tedavi edilmeli düşük tehlikesi,erken doğum,bebeğe enfeksiyon bulaşması,sizin böbreklerinize çıkarsa kum dökme gibi birsürü sıkıntı oluyor ihmal etmeyin ilaçsız geçmiyor bide ben 30. Haftadayım 3 kere oldum