38+2 günlük hamileyim, gebeliğimin başından beri bebeğimin gelişimi hep iki hafta öndeydi. Çok şükür bulantı dışında çok rahat bir gebelik geçirdim. Beni yormadı oğlum🥰 ama başından beri takipli olduğum doktorum bugün kafamı karıştırdı. Usg a göre bebeğimin kafa çapı 10 cm civarı, bunun bir sorun olmadığını yapısal olduğunu söyledi ki ben de eşim de yapılı insanlarız. Bu arada boyu 54 cm, kilosu 3750 bebeğimin. Nst de düzenli sancılarım var-80 civarı çıkıyor, ve bir parmak açılmam var. Doktorum kesinlikle normal doğum yapamayacağımı bu durumun zorunlu sezaryen endikasyonu olduğunu söyledi. Bu konuda tecrübeli annelerimiz varsa görüş almak istiyorum kafam çok karıştı.