babygeldi evet öyle benim ilk 3 ay kan pıhtılaşma iğnesi vurundum. O kadar acılı bir iğne ki birde göbekten. Her gün can çekişiyordum. 3 ay bitti iğneleri bıraktım. sonra bulantı kusmalar başladı. Her Allah’ın günü kusuyordum. 8 kilo verdim. Şuan 24 haftalığız bu seferde 2 hafta gelişim geriliği var. Üzgünüm, umarım sağlıkla bebeğimi kucağıma alırım 🤲🏼