Arkadaslar beni bi aydınlatır mısınz? 🤣
Çin takvimine göre yaşımı soruyor birde hamile kaldığınız ay diyor ya
Eğer ben çalışmalara şubatta başlayıp martta öğrenirsem hamile kaldığımı cinsiyet erkek çıkıyor , buna göre hamile kaldığım aya şubat mı yazmalıyım mart mı?