Kızlar 24 haftalık hamileyim ama sanki hamileliğin sonunda gibi hissediyorum. Sadece yemek yerken oturmama rağmen 5 dk otursam bile hemen bir baskı ağırlık oluyor yatmak zorunda kalıyorum. Ayaktaykende aynı şekilde hemen kasılıveriyor karnım doktorum ikiz olduğu için diyor ama bünyeyle mi alakalı ikiz olduğundan ağırlık arttığı için mi böyle acaba çevremdeki herkes yürüyüp geziyor ben on adım atamıyorum😌