Aryaece17 Kızlar 20+4 haftalık hamileyim .Vajinama sanki yukarıdan bebek tekme atıyor bir baskı hissi var .Sancı böyle bir şey mi .ilk gebeliğim çok tedirgin oldjum.Bu haftalarda olan bir şey mi sancı mı bu
Sakyol12 Aryaece17 canım benmde öyle 20 haftadan beri 24 haftalık olduk bebek aşağıda olduğu için öyle hissediliyormuş sağ ve sol pozisyon değiştir geçiyo zaten ama korkulacak bir dutum değil ben otururken çok oluyo hemen uzanıyorum sancıl değil yani rahim uzunluğunuzu ölçtürdnmü
Sakyol12 Aryaece17 bende çok korktum her hissettiğme şimdi doğurucam dedm ama bu yüzfen perinatologa gittim ben çok şükür bi sıkıntı yaşamadık şuan bile devam ediyo yani bende ☺️ Korkma allahın izniyle zamanında gelicek