ayseguuuLLL_ Doktor %95 erkek dedi değişme şansı var mı bacağını çok az açtı. Yoksa bu sonuç netmidir ?
yeniklasor ayseguuuLLL_ %90 erkek demişti kızım olucakmis meğer 😆 kesin demeden kendinizi kaptırmayın derim 🙈
Fatmabulutt ayseguuuLLL_ ben 28 haftalık ikiz gebeyim biri kız ama diyeri belli deil net olmayarak sadece tahmin için kız diyorlar ama net deil bakalım doğuma belli olur artık 😂😂
PrensS_annesi ayseguuuLLL_ 13 te 16 da erkek değip 18. Haftada kızı olacağını öğrenen ben 😂😂 canım doktorum en net ve kesin 18 20 haftada belli olur dedi.
Hafize27 @yeniklasor a öyle mi ne güzel keşke banada öyle olsa önce saglık tabiki bi oğlum var eşim çok kız istiyor 14 haftada doktor erkege benziyor dedi
yeniklasor Hafize27 Bizim de 14 de erkek demisti 18 de kız 😍 ben hep kız hissetmiştim zaten tahminlerim doğru çıktı inşallah sizinde gönlünuze göre olur ☺️