Bugün bi kaç kez kasılma yaşadım normaldir dedim ama akşam ki kontrolümde nst de bi tane kasılma çıktı.Doktor alttan muayene etti rahiminde kısalma var sınırda dedi.Çalışıyorum bu ayın sonun kadar çalışacaktım dinlenmelisin artık dedi ve izne çıktım.Bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı