ZEYNEP2025 neannemioluyorum Esim sevgiliyken amigurimi boyle cicili bir kiz bebek almisti icine dogdu heralde kizimiz olacak 😊🌺
Sifa23 deletedmom87894 hahaha bende cinsiyeti belli değildi bi öğrendik ki erkekmiş ben geç öğrendim kendini göstermedi beyfendi 😂
Brokoli corap almistim. henuz 4 aylik, birsey olursa bakip bakip aglarim cok uzulurum diye 3. trimestera girene kadar birsey almamaya karar vermiştim. ama minnicik coraplari gorunce dayanamayip almistim, durup durup onlari seviyordum.
uyanancirkiin Ikigozumuncicegiii seninki yine iyi ben 2 numaraya hamileyim biberon temizleme fırçası aldım bitek 😅😅😅😅
Gudu Eşimle sevgiliyken mavi pqtik almıştım penyeli. İlk çocuğumuz erkek oldu. Kizim da ilk eşime ve oğluma supriz yapmak için mama yakalagi aldim. Evlat cok guzel bir sey Rabbım isteyen herkese versin 💕💙
kendincebirii neannemioluyorum Aslanlı askılık almıştık o zamanlar hamile değildim tabi çok beğenip almıştık🦁❤️
ebrue66r Kızım erkek kardeş i olmasına hazır değilim dedi ağladı gittik emzik biberon aldık heveslendi baya kendi beğenip aldı daha da birşey almadım