Smgesmge canım ben Mete tanır a gittim ama hiç mi hiç memnun kalmadım, zorunlu olarak doktorum yönlendirdi o sözde perinatologa ama 1 ay önce söylediği hiç bir şeyi hatırlamadığı gibi hastasının ona gelip gelmediğini ne tanı koyduğunu bilgisayara bakma gereği duymadan bir de üstüne üstelik hastalarını azarlayıp duruyor. Asistanı hatırlattı hatta asistanı birkaç tane daha asistan doktor çağırmış bu durum ilk görüldüğü için ama dediğim gibi burnu havalarda biri. Daha hiç kimseye önermem.
İlk hamileliğim de sorunluydu onda her ay Turgay Şener e gittim ama şu anki zamlarla 600 küsür olmuş ama keşke üzerine bi 300 daha verip ona gitseydim dedim. Kesinlikle imkanın varsa Turgay bey derim👍