Tuana_ RenieDuo benim kurtarıcım 27. Haftamdayım 7 haftadır mide yanması çekiyorum doktorum her öğünden sonra yarım kaşık yeterli olur dedi ama ben sadece midem yandığında yarım kaşık içiyorum doktorunuza yada eczaneye sorup alabilirsiniz ben yanımdan ayırmıyorum 🙁