BuseUcar Kızlar doktorumla da konuştum sarı bi akıntı gelmeye başladı enfeksiyon dedi böyle yaşayanınız varmı biraz bazen koyu sarı bazen açık sarı geliyor sümüksü bir kıvamda çok endişeliyim ne yapsam bilemedim böyle şeyler yaşayanınız varmı bana yardımcı olursanız sevinirim 😞
Pemberuya BuseUcar benden geldi geçen ayda canm ama kendiliğinden geçti yani ben aylardır Enfeksiyonla uğraşıyorum artık bişey yapmaktan sıkıldım :/ doğal yöntem vs denemedim bol su içtim sadece
Nazlimom BuseUcar benimde sarı akıntım var dedm idrar tahlili yapti lökosit cıktı toz ilaç verdi 2 kutu 3 gün arayla içiyorum yatarken
Leylasiva21 BuseUcar bende 20 haftaya kadar yaşadım şimdi 22+3 oldum bugün gittim böbreğim şişmiş enfeksiyon böbreğime kadar gitmiş yarin ultrason da çekilecek ona göre doktor ne yapacağına karar verecek. Demem o çok dikkat et sonrasi daha zor
BuseUcar Pemberuya çok endişelendim ya coo teşekkür ederim bende bol bol su içiyorum 11+3 deyim 7. Haftadan sonea hep belimle kasığım da ağrı oluyordu ara ara şimdi ise kesintisiz belim ağrıyor kasımlaeımda sancı anlamadım doktorum enfeksiyon geçiriyorsun dedi inşallah hepimize şifa verir rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi
FKHA Pemberuya geçmedi mi enfeksiyonunuz bende de var 2 kutu ilaç bitirdim ama geçmiyor bi türlü azalıyor artıyor azalıyor ama hep var birde böyle vajinadam iğne batar gibi bi sızı girip çıkıyor enfeksiyondan galiba 😞
Seyma_61 Benden hamilelikten beri geliyor doktora sordum hamilelikte tüm hormonların değişiyor çok normal demişti enfeksiyon olsun olmasın bende hep var
Glsm_kp36 Aynı sorun bende de var üstelik birde kum döküyorum suan Doktorun tek yapabileceğin dediği şey booool su Birde benim düşüncem sürekli iç camasiri değiştirmek
Pemberuya FKHA Allah korusun kuzum Allah’ın izniyle bişey olmaz. Ama bol su iç sen hamilesin şimdi diğer bitkiler zarar verebilir de arkadaşim bol suyla atlatti
FKHA Pemberuya sağol canım suyla da hiç aram yoktur zorluyorum mecbur sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🙏🏻💕