Padfoot ya ben cok korkuyorum içe içe bıse olcak dıye 😓 saglık ocagı üç şişe vermıs dıyokı bu sıze aylarca goturur, gıdelı ıkı hafta oldu son sısede bıtmek uzere, bır haltada yaradıgı yok gıbı oturdum aglıyorum evdede tekım napacagımı sasırdım, rennıe mı ıstesem acaba 😓