ebrusrkn evet 190 olmuş nts de 60 olmuş 35 haaftamda randevum var bakalım doğum ücretleri ne kadar düzgün devlet hastanesi de yok ama geçen sancındim yatış verdiler 750 TL 1 günü hatta sabah saat 8 di doktorum 11:30 da gelicekdi hani gelse dese ki yatmana gerek yok yine de 750 TL veriyorsun zaten vermeden yatısını yapmiyorlar mecbur çıktım ilk defa alikahyaya gittim keşke gitmeseydin bu kadar kötü bir hastahane görmedim 😔