Esraustaoglu Kızlar merhaba 26. Haftamdayım bebek hareketlerini az hissediyorum 😢 nadir yani bir gün çok hareketliyse diğer gün Farklı oluyor benim gibi olan var mı çok endişeleniyorum
Kumsalsmom Esraustaoglu normalmiş canım artık uyku düzeni oluşturuyormuş minnaklarımız bende korkmuştum korkma 🙏🏻
AysunUgur Bende 25+4 üm canım, 2 gün boyunca bende çok az hissettim çok endişelendim ama olabiliyormuş bu haftalarda,bugün çok aktifti 🧿🤍 biraz sabret inşallah en kısa zamanda kendini hissettirecektir bebiş 🤍
Sewsew Bende de aynısı oldu plasentam öndeymiş o da yastık görevini gördügünden az hissetmen normal dedi doktorum endişelenme herhün aynı olmuyor bide öyle bi durum wae tatlı ya yüklen bakalım biraz