Burcuburcucu temizlikle kafamı dağıtıyorum veya birilerini çağırıyorum yada onlara gidiyorum akşamda eşimle vakit geçiriyorum o konu hiç geçmiyor oyun oynuyorum veya el işi yapıyorum öyle zaman geçirmeye çalışıyorum çünkü artık bedenime zarar vermeye başladım düşünerek olacak veya olmayacak demiyorum elbet vakti geldiğinde olacak 1.5 senedir kendimi yedim bu ay hiç takmıyorum olursa olur olmazsa olmaz çünkü eşim ve ben çok yıprandık o yüzden şimdi kendimize vakit ayırıyoruz. Sizde öyle yapın