Ocakmam şişlik,akıntı,kızarıklık gibi durumlarda doktora gitmeniz gerektiği söyleniyor isterseniz yarın bi sağlık ocağına ya da kadın doğumcunuza gidin. Özelde doğum yaptıysanız fotoğraf çekip doktorunuza gönderebilirsiniz ilaç yazar büyük ihtimalle enfeksiyonsa erken önlem alırsın