Elifim17 siyatik olabilir büyük ihtimalle, iki hafta çektim çok şükür biraz daha iyiyim. Bu arada doktoruma ağrıyı söylediğimde önce böbreklerime baktı, böbrek genişlemesi de ağrıya sebep oluyormus ama bel ağrısı gibi değil kalçam ağrıyor dediğimde siyatik dedi. Magnezyum ilacımı düzenli kullandım iki hafta kalcam kopuyordu resmen ama cok sukur bu hafta daha iyiyim, insallah sizin de geçer 🙏🏼🙏🏼🌸