SemaSvariKolgu amin cnm allah razı olsun 🙏 sabh uyandııgımda adet olur gibi sancı vardıı karnımda ayakta olunca daha cok agrıyordu oturunca geciyordu ben de usuttım sandım doktora gttim ozele bebek asagıda oldugu iicn baskı yaoıyor eve gt dinlen dedi agrılarım adet agrısından da fazla olup rahim ve belime daha cok vurdu meegersem dogum sancısıda boyle biseymis .